Skip to Content Contact Us

הטסת בעלי חיים

אנו שמחים להודיע על הרחבת שירותינו – פט פספורט – הטסת חיות מחמד לחו"ל מעבר למדינה אחרת עם בעל החיים הינו אירוע מלחיץ לבעל החיים היות ועליו לעבור חוויות שונות מבלי שהוא יבין מה מטרתם.

ראשית, עליו לשהות במנשא למשך זמן רב, במידה ומדובר בבעל חיים השוקל מעל ל 8 ק"ג עליו להיות גם בתא המטען כאשר בעליו אינם לצידו ולעיתים הסביבה בתא זה הינה קרה יותר ורועשת יותר.

אז כיצד בכל זאת נוכל להכין טוב יותר את בעל החיים להטסה לחו"ל?

  • רכישת מנשא מתאים: המנשא אותו אנו רוכשים צריך להיות קשיח, נוח ומרוח מספיק לבעל החיים, בעל החיים צריך להיות מסוגל לעמוד במנשא ולהסתובב בו סביב עצמו. במנשא צריך להיות מקום לכלי מים.
  • רכישת ציוד נלווה: מומלץ לרכוש מבעוד מועד ציוד נלווה לנסיעה אשר יקל על בעל החיים לשהות במנשא, כלי מים יציב ומתקן חימום יכולים לעזור. בחתולים קיים תרסיס המבוסס על פורומונים (הורמונים הנשאים באוויר) אשר הן בעלי השפעה מרגיע על החתול. ניתן לרכוש תרסיס זה לפני הנסיעה ולרסס את המנשא.
  • הרגלת בעל החיים למנשא: מומלץ כחודשיים לפני הטסת בעל החיים לרכוש את המנשא לרפד אותו בשמיכה אהובה על בעל החיים ולהשאירו פתוח (ללא הדלת) כך שבעל החיים ילמד להכיר אותו, להשתמש בו ולהרגיש בו בנוח.
  • ביקור אצל הוטרינר: מספיק זמן לפני הנסיעה מומלץ לבקר אצל הוטרינר, בין אם מדובר בוטרינר בתל אביב או במקום אחר,  על מנת שיבחן את מזגה של בעל החיים ובמידה וימצא לנכון יתאים טיפול הרגעתי ליום הטיסה. חשוב לזכור כי ההרגעה מטרתה להפחית מתח ולא לגרום לבעל החיים לאבד את הכרתו.

קיימים טיפולים שונים לצורך הטסת בעלי חיים, חלקם על בסיס טבעי וחלקם הינם תרופות. הבחירה הינה מבוססת על גילו של בעל החיים, מצבו הרפואי ומצבו המנטלי.

בכל מקרה, מומלץ לנסות ולהשתמש בתרופה זאת בבית לפחות שבועיים לפני הנסיעה על מנת להעריך את השפעתה על בעל החיים.

הכנה נכונה של בעל החיים תאפשר לו ולנו טיסה קלה יותר, נעימה יותר ונחיתה רכה

הכנסו ל- פט פספורט – הטסת חיות מחמד לפרטים נוספים

אולי יעניין אתכם לקרוא גם

חיסון כלבת | כל מה שצריך לדעת על החוק החדש

כל בעל כלבים ותיק יודע כי ישנו חוק כלבת במדינת

המשך לקרוא >

בחירת וטרינר בתל אביב

בתל אביב כיום, חיות בית -כלבים, חתולים וארנבונים הינם חלק

המשך לקרוא >

טיפול בארנב עם ארטריטיס (דלקת מפרקים)

מוקדש לארנבת המופלאה ניוסי שטיין פארן ז"ל הידעתם? רוב הארנבונים

המשך לקרוא >

email צרו קשר

Back top top
השאירו פרטים כאן ונשוב אליכם בהקדם:

או צרו קשר:

כתובתינו: שדרות נורדאו 90, תל אביב

מספר במרפאה: 03-544-0955  |  פקס: 035442602

מספר 24/7:  052-556-6355