חיסונים לכלבים ולחתולים

חיסונים שעושים פעם בשנה

חיסון חיית המחמד נועד על מנת להגן עליה מפני מחלות מדבקות, שחלקן אף יכולות להיות מדבקות לבני אדם.

החיסונים חשובים במשך כל חייו של בעל החיים, אך במיוחד בשנה הראשונה – שכן אז מערכת החיסון עדיין לא מפותחת דיה על מנת להתמודד עם המחלות הפוטנציאליות.

חיסונים שנתיים לכלבים:

חיסון משושה - חיסון משושה מכיל תרכובת נגד 6 מחלות כלבים (פרוו, כלבלבת, עכברת 1, עכברת 2, פאראינפלואנזה) – אחת מהן מדבקת לבני אדם. יש צורך בחיסון דחף אחת לשנה, על מנת לשמר את היכולת של הגוף לייצר נוגדנים במהירות וביעילות.

חיסון כלבת -  מחלה נגיפית קטלנית, הפוגעת בכל היונקים בעלי דם חם –  בכללותם בני אדם.

המחלה פוגעת במערכת העצבים המרכזית וגורמת להפרעות עצביות קשות מאוד – ומובילה ברוב המקרים למוות. החוק במדינת ישראל מחייב חיסון כלבת כל שנה.

טיפול מנעתי לתולעת הפארק -  טיפול הניתן כל 3 חודשים.

טיפול נגד תולעים -  ניתן כל 6 חודשים.

חיסון שעלת -  חיסון כנגד מחלת שעלת המכלאות שהיינה מאוד מדבקת לכלבים. החיסון ניתל כל חצי שנה ומיועד בעיקר לכלבים הנכנסים לפנסיון מסיבה כלשהיא.

חיסונים שנתיים לחתולים:

חיסון מרובע -  חיסון כנגד 4 מחלות הנפוצות החתולים, ומתן החיסון מונע אותן. (חתלתלת, רינוטרכיאיטיס, וירוס הקאליצי, כלמידיה). יש לתת חיסון דחף פעם בשנה על מנת לשמר את רמת הנוגדנים. חשוב בעיקר בחתולים היוצאים מחוץ לבית.

טיפול נגד תולעים -  ניתן כל 6 חודשים.

במרפאת קליניקה ניתן לקבל את כל סוגי החיסונים הנחוצים לשמירה על בריאות בעל החיים.

ניתן לקרוא אודות כל אחת מהן המחלות המצויינות באינדקס המחלות.